woensdag 7 december 2011

Internal branding: for succesfull living...

Diesel is een modemerk met een verhaal. Achter elk kledingstuk zit een stukje geschiedenis.
Zoals oprichter Renzo Rosso beweert: "We don't sell a product, we sell a way of life."


Diesel staat onder andere voor kwaliteit van leven, individuele vrijheid en creativiteit. Dit voeren ze tot in de puntjes door: zelfs het winkelpersoneel moet de "Diesel way of life" vertegenwoordigen!



Diesel Love Power Experience
"Diesel, dat ben jij!"
Dit was het uitgangspunt van de experience opgezet door Diesel om het winkelpersoneel te motiveren.


In een sprookjesachtig rose kasteel in de ardennen werd het trainings weekend gehouden. Iedereen mocht een mooie kamer uitzoeken en op het kussen lag het nieuwe parfum van Diesel. Na een luxe diner werden in een indrukwekkende kamer vol met waxinelichtjes de trainers geïntroduceerd. Let de Love Power begin...




Het weekend werd gehouden "op z'n Diesel's": wees creatief en wees jezelf. Rollenspellen en intensieve opdrachten om de medewerkers bewust te maken van hun eigen kwaliteiten, zorgden voor meer verbondenheid met het merk.


Frenzy van den Berg, Sales Director van Diesel Benelux: “Love Power was intensief, persoonlijk en heel bijzonder. Deze training paste 100% bij Diesel: effectief verleiden, veroveren, verrassen en omgaan met trouble in paradise."


A-life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten